lørdag 23. juli 2005

"Sola er god, Sola er toppen!"

Nå er sommerferien kommet over halvveis og jeg har samlet noen krefter i de flotte sommerdagene som har vært i Bergen i det siste! Sitter inne i 23 grader og skriver, mens det er 31 grader ute. Det er flott i Bergen når sommeren har kommet! Etter noen uker med jobbing i butikken har dagene blitt fylt med nesten ingenting og en telttur og en dag i Nordnesparken. Teltturen var i området bak Fløyen, noe som virkelig kan anbefales! Spesielt i solnedgang! Det er bra å ikke ha noen planer og kunne gjøre det en vil, når enn vil en stund! Ferie er bra!

Det er vel ikke mange som titter innom denne siden nå, siden den har stått stille en stund, men kanskje en og annen er her... Vil ønske deg som leser dette en fortsatt strålende sommer:) Glad for at du stakk innom!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei LIVE:D
vett ikkje heilt koss eg havna her, men plutselig va eg inne på Live sin blogg!!GØY:D hp du har d bra, og huske meg igjen..;) Ha en fortsatt fin sommer! ittesom eg forstår så æ du fremdeles i Bergen, eg har akkurat flytta te oslo for å starta min karriere som førskulelærer!! = Spennande!

Hilsen Guro (fra interkulturell..)

Lars sa...

Jeg og stikker innom her i blandt.. Reiser til Finnmark i morgen tidlig! Kos deg masse i Bergen:)

Live Mari sa...

Så koselig at du var innom her, Guro! Husker deg:) Mange gøye minner fra turen til Etiopia og Kenya! Håper du kommer til å trives i Oslo og i jobben. Lykke til! Det var koselig at du også var her Lars!