onsdag 23. februar 2005

Jaja, så går no dagan...

Praksisen går greit, men den tar mesteparten av tiden... I tillegg til å skrive oppgave på pc'n en hel kveld for så å finne ut at alt er forsvunnet igjen... Hvor kan sånt bli av?? Jeg skjønner ingen ting. Og jeg som var så flink til å trykke på lagreknappen... Pc'er er bare kjekt når de fungerer sånn som jeg vil at de skal!
Nok om det. Nå har de som bor under oss flyttet og de holder på å pusse opp der, så nå er det bara å komme å danse for de som har lyst (så lenge det varer at ingen dunker på oss...). Det er et angasjerende spill som kan anbeflaes! Føles nesten som å danse:)
Siste nytt er at jeg har fått min første diplom (som jeg skal henge på veggen) som har noe med fysioterapi å gjøre. Den hadde til og med gullskrift! Gleder meg til å se den henge på veggen på mitt eget institutt og treningssenter en gang:)
God dag!

2 kommentarer:

Steinar sa...

Se her kom det en ny post på bloggen din :) Det var jo kanskje på tide? ;)

Jaja, jeg kommer ihvertfall snart hjem, vi snakkes da.

Anonym sa...

Hei du. Så ergerlig å miste en oppgave en har jobba med. Kjenner til den følelsen ja. Kanskje den er der, bare leker gjemsel med deg? God kveld, og lykke til videre. Du er flink. Gratulerer med diplom. vigdisisiljan